Friday 9 December 2016

5 jenama VACUUM CLEANER/PENYEDUT HABUK yang perlu ada dirumah anda !!!












Ini adalah 5 jenama yang harus ada dirumah anda mengikut bajet dan keperluan

1.Jenama pertama yang akan saya perkenalkan kepada anda adalah jenama DYSON 


KENAPA DYSON?


kerana DYSON vacuum mempunyai ketahanan motor yang sangat bagus dari segi sedutan dan mampu menyedut 99.9% habuk yang ada di carpet,lantai dan berbagai tempat yang mempunyai habuk.
Kebaikan vacuum DYSON juga ialah ia mampu digunakan selama beberapa jam tanpa perlu risau akan kepanasan motor.Dn satu lagi kebaikan vacuum DYSON anda tidak perlu menggunakan paper bag kerana ia mempunyai bekas untuk menyimpan habuk.Apa yang perlu anda lakukan hanyalah buang habuk di container dan tidak lagi berpikir untuk membeli bag.Seandainya anda mempunyai orang gaji anda tidak perlu risau lagi tentang kerosakan kerana DYSON mempunyai motor yang tahan lasak dan boleh digunakan melebihi 1 jam tanpa henti.






2.Jenama KEDUA yang akan saya perkenalkan kepada anda adalah jenama MIELE


KENAPA MIELE?


kerana miele vacuum juga mempunyai ketahanan motor yang sangat bagus mengikut model2 tertentu
Jenama MIELE menggunakan bag.Apa yang bagus tentang bag miele ini adalah ia adalah hygeine bag yang mampu menyimpan habuk yg sangat halus didalam bag dan tidak mengeluarkan bau busuk melalui udara semasa anda menyedut habuk.Vacuum yang mempunyai sedutan yang sangat kuat walaupun mempunyai watt yang rendah.Vacuum MIELE juga sangat ringan dan senang dibawa.



3.Jenama KETIGA yang akan saya perkenalkan kepada anda adalah jenama KARCHER


KENAPA KARCHER?


Kerana vacuum karcher juga mempunyai ketahanan motor yang bagus.Apa yang menarik tentang vacuum KARCHER adalah ia mempunyai vacuum yang mampu untuk mencuci karpet anda menggunakan air yang bersih.

Vacuum KARCHER mempunyai banyak model dan salah satunya vacuum KARCHER ialah vacuum WET/DRY,vacuum dry dan vacuum carpet cleaner.Vacuum karcher juga mempunyai model yagn tahan lasak mengikut model yang dari yang mahal sehingga yang murah.Sekiranya anda ingin menggunakkan vacuum untuk kegunaan hari2 pejabat ,kedai dan sebagainya KARCHERlah yang mampu menyelesaikan masalah anda



4.Jenama KEEMPAT yang akan saya perkenalkan kepada anda adalah jenama PHILIPS


KENAPA PHILIPS?


kerana philips mempunyai pelbagai model vacuum dari yang menggunakan bag hingga tidak menggunakan beg.Vacuum PHILIPS juga mempunyai motor yang sangat tahan mengikut model yang dipakai.Sekiranya anda membeli vacuum yang mahal ketahanan motor lebih tahan lama dari vacuum yang murah.Vacuum philips juga mempunyai pelbagai model dan anda boleh membuat pilihan samaada ingin menggunakan bag atau tidak menggunakan bag




5.Jenama KELIMA yang akan saya perkenalkan kepada anda adalah jenama PANASONIC


KENAPA PANASONIC?

Kerana  PANASONIC mempunyai pelbagai model yang bersesuaian dengan rumah yang sederhana Sekiranya anda hanya mempunyai kawasan rumah yang kecil anda boleh memilih PANASONIC kerana PANASONIC mempunyai pelbagai model  dari yang mahal ker murah.Seandainya anda mempunyai keluasan rumah yang besar anda perlu membeli model yang mempunyai kuasa sedutan yang kuat dsan ketahanan motor yang mampu melebihi 1 jam penggunaan.


ITULAH SAHAJA JENAMA2 YANG ANDA HARUS MILIKI  DISETIAP RUMAH ANDA.
SETIAP MAKLUMAT YANG SAYA BERIKAN TIDAKLAH 100% MAKLUMAT PENUH
ANDA BOLEH HUBUNGI/WHATAPP SAYA 018-3824811 SEKIRANYA ANDA INGIN MEMBELI VACUUM YANG ANDA PERLUKAN SAYA AKAN REKEMENKAN ANDA VACUUM YANG BAGUS BERKESESUAIAN DENGAN RUMAH ANDA.

 

11 comments:

  1. hai semua , peti sejuk kt umah i ni dah lama guna n kecil jugak lar , skrg ni i tgh planing nak tkr ..blh bagi cadangan jenama yg mana bagus n harga ia pun k ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba brand beko , sbb kt umah member i guna jenama beko ia bagitau jenama ni bagus ...blh cuba guna ...

      Delete
    2. Mesti sbb warranty baru bli kan?
      Tapi beko ni mmg famous kat luar negara...
      aq blm try lagi.

      Delete
    3. kalau ko nk beli baru baik guna brang yg ko penah guna.sblom ni ko pkai letrik jnama apa? rumah aku kbyakan pakai pana , ssah nk rosak.

      Delete
    4. beko??luar negara tu negara mana?

      Delete
    5. along Mijan
      stuju! beli jname yg famous kan, beko ni pun xpernah dgr
      warranty pun susah sgt

      Delete
    6. Aesha Liza

      i prnh dengar rekomend brand ni drpd kwn i sblm ni ,ia bagitau brand ni bagus jugak lar ..
      tp tak i pasti brand ni tahan lama ke ? takut pulak nnti dah beli , tak tahan lama ..thn :(

      Delete
    7. @Along Mijan sbnrnya barang letrik ni mcm mn pon akn rosak jgk,cuma bezanya brpa lma dpt than tu la..aku pkai pti ais beko ni dkt 2thn jgk la..ok je weyh.eh lupa,beko ni dari ngara Eropah,jadi ketahananya dia tu mmg kuat la..diorg pnya tknologi kan maju.rmai dh pkai kt mlysia ni..lgpon takde nk rsau sbb ada 12thun jminan.mmg tak pyh tkot nk rosak ke ape..ape2 ko boleh trus refer diorg slgi ada jaminan

      Delete
  2. Beko jenama dari Turki kalau tak silap saya lah.. saya pun tak pasti sejauh mana bagusnya produk ni dan produk2 lain tp ikut nasib dan cara penggunaan kitalah sebenarnya.
    Kalau dpt yg pegang barang cepat je jahanam.. bg la produk apapun mmg takkan tahan. Perangai pengguna pun kena consider jugak sbl beli apa2. Kalau jenis pemalas takde masa utk bersihkan tools.. beli lah produk yg less maintenance

    ReplyDelete
  3. Was trying to find reviews such as yours on the said vacuum cleaner! Thank you very much on the write up! Do you by any chance know the difference with vacuum cleaners such as these here at Upekkha Industrial Wet & Dry Vacuum Cleaners In Malaysia?

    ReplyDelete